3.11.2012

My Gaga Past


Noniin nyt kyllä tulee semmosta inside juttua kehiin että kyllä omistan tämän Mialle ja JEMINALLE :D Täällä blogin puolella ja muuallakin tulee sitä kommenttia että oon Gagan näkönen. Noh katoin eilen tuossa mun, Jeminan ja Mian vanhoja muotinäytös videoita ja pistin merkille mun upean näytösasun joka mulla oli päällä 2002 ollessani 12 :D No tämä asuhan muistuttaa aika kivasti Gagan asua vuodelta 2012. Ehkä mussa sittekkin on jotain samaa. Tämän lisäksi mulla oli aina innostus penskana laulaa vaikka mitä. Lauluklippi on vuodelta -92 kun olin 3 vee ja lauloin tuiki tuiki tähtöstä joka ihan selvästi kertoo Gagasta :D Hauskaa lauantaita, mulla selvästi on vähän omaa kivaa! 

Så, nu är det dags för ett inlägg med sådana inside grejer att jag nog gjorde detta för Mia och JEMINA :D Här på bloggen och på andra ställen får man höra att man liknar då Gaga. Kollade igår på min, Jeminas och Mias hemgjorda modeshow videon och lade märke till min outfit som jag hade på mig 2002 när jag var 12 :D Outfiten påminner ganska mycket om Gagas look från 2012. Kanske jag då ändå har något gemensamt. Förutom detta var jag ju så ivrig att få sjunga allt möjligt när jag var liten. Ljudklippet är från -92 när jag var 3 år och sjöng blinka lilla stjärna som helt tydligt handlar om Gaga :D Ha en trevlig lördag, jag har tydligen något eget på gång här!





Haahahhahaah xD

5 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. :D joo no ainakin jotain ihme lookeja oon jo sillon väsäny yhessä kavereiden kanssa :D

      Poista
  2. EEEEEEEEEEEEEiiiiiii äähähähähähähäääääää :D Ollaan oikeesti niin parhaita, siis mä niin tiesin että ollaan muodin edelläkävijöitä ku väännettiin noita asuja! xD

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)