25.11.2012

Annathin Cosmopolitanin tähtibloggaajaksi?


Mietin kauan pitäiskö tähän kilpailuun osallistua ja lopulta lähetin blogini mukaan kilpailuun. Te jotka ette ole vielä kuulleet tästä kyseisestä kilpailusta, kyseessä on siis Cosmopolitan lehden tähtibloggaaja kilpailu jossa valittu bloggaaja saa kuukauden ajan kirjoittaa Cosmon sivuille ja pääse sen lisäksi malliksi kuvauksiin ja 500€ lahjakortin Cubukselle + kosmetiikkapalkintoja. Siis aivan huikeat palkinnot on kyseessä! No miks minä ja mun blogi? Jos teidän mielestä mun blogin sisältö ja useat blogipäivitykset sopivat Cosmopolitaniin, niin käykää ihmeessä äänestämässä TÄÄLLÄ :) Oon jokaisesta äänestä hirmu kiitollinen! No nyt eikun peukkuja pitelemään :) Kaksi bloggaajaa on jo valittu, ihanat kaunottaret KIA ja JOHANNA ♥ Voitte tutustua myös muihin bloggaajiin GALLERIASSA

Funderade länge om jag ens borde delta i denna tävling men slutligen bestämde jag mig för att skicka min blogg med. Ni som inte ännu har bekantat er med tävlingen så det är alltså frågan om Cosmopolitan tidningens stjärnbloggare tävling där den valda bloggaren får under en månads tid skriva för Cosmopolitans sidor och dessutom får vara modell för en dag, får ett presentkort till Cubus värt 500€ + skönhetsprodukter. Det är alltså frågan om något riktigt grymt! Varför jag och min blogg då? Om ni tycker att innehållet i min blogg och många blogguppdateringar passar till Cosmopolitan så rösta gärna HÄR :) Är jätte tacksam för varje röst! Nu får jag då bara hålla tummarna :) Två bloggerskor har redan blivit valda, de vackra tjejerna KIA och JOHANNA Ni kan även bekanta er med andra bloggare här i GALLERIET


Kuvasta pääsette suoraan tykkäämään / Genom att klicka på bilden kan ni direkt gilla min blogg 






Thanks guys! 


2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)