14.8.2012

Fringe cardigan and glitter trousers


Tänään kun taas pakkailin tavaroita muuttoa varten tajusin että onpahan kyllä loppupeleissä aika paljon tavaraa :D No sit kun saadaan ens viikolla muutettua alan kyllä kattoon niitä läpi että mitä heittää pois ja mitä vois myydä :) Nyt alan rentoutumaan hyvien tv-ohjelmien parissa, tässä päivän asua :) 

Idag när jag packade igen lite grejer inför flytten insåg jag att man har ju ändå ganska mycket grejer :D När vi får flyttat nästa vecka börjar jag nog gå igenom allt för att se vad jag ska slänga bort och vad kunde man sälja :) Nu skall jag ta och avslappna lite med hjälp av bra tv-program, här är dagens outfit :)


Fringes & Glitter













// Sunnies: Seppälä // Cardigan: Blog Event (No Fashion Victims) // Top: Gina Tricot // Trousers: H&M // Wedges: H&M //

3 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)