9.10.2011

Yesterday in yellow and a black hat


Noniin nyt oon käyny taas hulluilla päivillä mutten ostanu tänään mitään. Katoin siellä eri kameroita koska haluaisin niin ostaa järjestelmädigikameran. Oon vähän miettiny Canon EOS 1100D 18-55mm DC kameraa mut se maksaa sen verran et pitää kyl vähä seurata budjettia. Toisin sanoen turhat ostokset pois, hei hei karkit,limut ja sipsit :D Eilen muuten ku olin kaupungilla jotku random turistit alko kuvata mun asua ja kehu vielä kokonaisuutta. Olin ihan nolona kun noi vaa tultiin räpsiin. No mut ainaki olin tyytyväinen kokonaisuuteen joten tässä tuleeki eilisen asua.


Såå, nu har jag igen varit på galna dagarna men köpte inget idag. Kollade på olika kameror där för skulle såå vilja köpa en systemdigikamera. Har lite funderat på Canon EOS 1100D 18-55mm DC kamera men den kostar ändå så mkt att måste lite följa min budjet. Dvs onödiga köp bort, hejdå godis,läsk och chips :D Igår förresten, när jag var på stan började random turister fota min outfit och gav komplimanger på helheten. Var helt generad då de kom sådär bara och fotade. Men iaf var jag nöjd med min outfit så här har ni bilder från igår. 


Yellow-black
















Hat: H&M // Shirt: Gina Tricot // Jeans: Dr Denim // Shoes: Andiamo // Bag: Pimped by me


2 kommenttia

  1. Vähänkö sä pimppasit hienon kassin. :-) Mä en ollut oikein taiteilu tuulella siellä. :D

    VastaaPoista
  2. Super sööööt hehe :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)