27.10.2011

Blue is so my color


Moikka!! Ihanaa v-loppu alko nyt ja saan muutenki hengähtää koulusta vähän aikaa :D Huomaa että oon heränny aikasin tänään koska oon jo nyt iha loppu, haha. Ei musta tuu koskaan mitään aamuihmistä, iskän nukkumisgeenit peritty! Käväsin kans tänään kirpputorilla ja löysin ihanan neuleen ja upeen kaulakorun, voin näyttää ne myöhemmin :) Tässä teille päivän asua.

Hejsan!! Härligt nu började mitt veckoslut och jag kan äntligen pusta ut och inte tänka på skolan :D Märker att jag vaknat tidigt idag för jag är helt trött redan nu, haha. Jag kommer nog aldrig bli en morgon människa, har nämligen pappas gener gällande sovandet! Var förresten idag en sväng till lopptorget och hittade en fin cardigan och ett underbart halsband, kan visa dem senare :) Här har ni dagens outfit.













Jacket: H&M // Scarf: H&M // T-shirt: Deres // Shirt: Gina Tricot // Jeans: H&M // Shoes: H&M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)