4.5.2010

Vai että ulos opastaan tänään



Huomenta! Katoin ekana ulos ku heräsin ja kauhistuin. Siellä on sateista ja kylmää, hyyyyyyyyyyi! Mennää tänää luokan kaa Tuusulaan ku meijän pitää toimia oppaina semmosessa luokktehtävässsä. No onpa tosi kiva lähtee tässä säässä mihinkää :S En haluu! Oltais kävästy eilen nii ois ollu eri juttu. 
           Muuten, se Doven tuote jonka ostin eilen Tarjoustalosta, ei prkl sehän ei ees toiminu, joku virhe siinä purkissa. Nyt on sit pakko mennä valittaan. Onneks mulla on kuitti.





God morgon! Första jag gjorde när jag steg upp var att jag kollade ut genom fönstret och blev förskräckt. Det är regnigt och kallt ute, uuuusch! Vi skall idag till Tusby då vi måste fungera som guider i en klassuppgift. Jätte roligt att dra ut i detta väder :S Vill fan inte! Om vi skulle ha dragit dit igår ist. 
         Förresten, Dove produkten jag köpte igår från Tarjoustalo, funkar inte, den är på ng sätt sönder. Måste gå dit också och klaga. Tur att jag har kvitto. 




Kirjottelen myöhemmin/Skriver senare :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)