5.5.2010

Be positive





Mulla on huomiseks deadline ja aika paljo tekemistä mut pitää ajatella näin: Kyllä mä saan kaiken kokoon, pitää vaan keskittyä ja ajatella positiivisesti. Sitä paitsi mulla on aika hauska, ehkä hiukan lapsellinen tekniikka :D Yleensä kuvittelen et oonki joku iha huippu tärkee ihminen jonka pitää saada tehtävä valmiiks sillä on deadline. Haha joo oon välillä vähä random :D 


Jag har tills imorgon deadline och ganska mkt att göra ännu men måste tänka såhär: Nog får jag allt ihop, måste bara koncentrera mig och tänka positivt. Dessutom har jag en ganska rolig men barnslig teknik :D Vanligen tänker jag att jag är ngn jätte viktig person som måste få uppgiften klar eftersom jag har deadline. Haha ja, jag är ibland lite random :D


Kysymys/fråga: Mikä on teijän toimivin tekniikka ku pitää saada tehtävä valmiiks/Vad är er bästa trick när ni måste få en uppgift klargjord?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)