3.5.2010

Anna you lazy ass!!



Mikä mua vaivaa?! Mun pitäis ahkerasti tehä mun koulutehtävää mut nää ku ei millää pysty. Ahistaa!! Mut pakko kirjottaa heti ku saan ruoan valmiiks, muuten tästä ei tuu mitää. Pakko vaa miettiä niitä bloggaajia joilla on opiskelumotivaatio korkeella. Kyllä mä pystyn siihen, on pakko.




Vad är det för fel med mig?! Jag borde aktivt hålla på med skolarbete men näej, jag kan inte. Jag känner mig frustrerad!! Men måste skriva genast när jag har fixat klart maten, annars blir inget bra. Måste helt enkelt ta och tänka på bloggare som har motivationen på topp. Nog kan jag, jag måste.



Näin tässä käy aina ku yritän lukee/Såhär blir det alltid när jag försöker läsa.

1 kommentti

  1. Svar: Hej! Gud vad glad jag blev när jag läste din kommentar. du är verkligen guld värd! Tack så hemskt mycket! Kram

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)