16.12.2008

Päivän meikki


Mun meikki näyttää kuvassa paljon vahvemmalta ku mitä oli luonnossa. Pohjana käytin Rimmelin, cool matte mousse foundation sävyä 100. ivory.  Väriä kasvoille lisäsin H&M:n aurinkopuuterilla ja poskipunalla sävy 17.  Tawny rose. Kulmakarvat siistin Rimmelin kulmakynällä, silmiä korostin Maybelline Volum' express lift up maskaralla ja huulet kosteutin Nivea cremellä. 

Mitt smink ser mycket starkare ut på bild än i verkligeheten. Som bas använde jag Rimmel cool matte mousse foundation, 100. ivory. Färg i ansiktet fick jag med hjälp av H&M:s solpuder och rouge nr 17. Tawny rose. Ögonbrynen fixade jag med en ögonbrynspenna från Rimmel, ögonen framhävde jag med Maybelline Volum' express lift up mascara och läpparna fuktade jag med Nivea creme. 


Makeup today

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)