30.12.2008

Asut löytää mut, mutta mä en niitä


Hejsan alla :) Mua nii ärsyttää ku bloggerin sivu ei taaskaan näkyny kokonaan aamulla nii en voinu kirjottaa, mut nyt se näyttää toimivan :) Kävin tänää Jempun kaa kaupungilla, ku aattelin että ostaisin jonku mekon uutta vuotta varten, mut enhän mä mitään löytäny. Kotiin tultua aloin kaivaan vaatekaappia ja okei mä myönnän, on mulla kaikenlaisia hienoja mekkoja, mut jotenki ne ei vaa houkutellu :D Toisin sanoen, mulla on asuongelma! Auttakaa :D


Hejsan alla :) Är så arg då bloggers sida syns inte ordentligt på morgonen så kunde inte skriva men nu tycks den funka :) Var idag med Jemina på stan och hoppades på att hitta en klänning inför nyårsafton men hittade nada. När jag kom hem grävde jag i garderoben och jo jag erkänner har ju många fina klänningar men ingen såg bra ut :D Har med andra ord outfitproblem! Hjälp mig :D


Alternatives







1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)