15.12.2008

Ashley Olsen inspiration


Huomenna aattelin kokeilla Ashley Olsenin tyylistä meikkiä, luonnollista mutta nättiä :) Voi ku mullaki ois tuollane kuulas, kirkas iho :/ Niillä joilla ei oo koskaa ollu ongelmia ihon kaa ei tiiä mistä puhun. On vaikeeta saada meikki näyttään hyvältä jos naama on täynnä epäpuhtauksia. No ehkä vielä jonaki pvänä saan kokea sen täydellisyyden tunteen ku iho on kunnossa, hope so. Kertokaa teki jos on joku osa teissä josta ette tykkää, mun heikkous on mun iho.

Imorgon tänkte jag testa makeup som är lik Ashley Olsens, naturligt men sött :) Önskar att jag också hade en lika fin hy som henne :/ De som aldrig har haft dålig hy vet inte vad jag talar om. Det är så svårt att få sminket se bra ut om ansiktet är fullt av orenheter. Kanske jag får ännu någon dag vara med om att sminka mitt ansikte som inte har finnar, hope so. Berätta om ni också har någon svag punkt som ni inte gillar, min svaga punkt är min hy.


Ashley Olsen & her pretty skin




1 kommentti

  1. Stressinäppylät aiheuttavat kyllä lisää stressinäppylöitä!:S Ne ovat heikkouteni... Ja ehkä mässäily.;)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)