28.2.2016

Weheartit Favs!


En tiiä iskikö mulla tänään migreeni mutta meni iltapäivään asti että ruoka maistui kun päässä jyskytti. No hyvän levon jälkeen on melko normi olo ja istunkin sohvalla ja katson samalla Gossip Girliä kun postaan :) Tässä olisi teille taas viikon lemppareita Weheartit.comista. Weheartit kuviin liittyen niin käykää ihmeessä kurkkaamassa mun uutta instagramia johon postaan weheartit inspiraatiokuvia! 

Vet inte om det var migrän jag fick på morgonen men hade skit ont i huvudet och vilade till eftermiddagen tills jag blev hungrig. Efter en chill dag så känner jag mig ganska normal så nu sitter jag på soffan och kollar samtidigt på Gossip Girl medan jag bloggar :) Här har ni igen veckans favoritbilder från Weheartit. Gällande Weheartit bilderna, gå gärna och kolla min nya instagram account där jag publicerar inspirationsbilder från Weheartit!


(Pics borrowed here: 1 // 2  // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12 // )

Wise words!

That photo of the gorgeous elephant is mindblowing!

A cute, white furball is wanted :)

The awesome combo of beige and black

Cosy home

Nude colored lingerie

DIY projects

Powder jacket

New and fancy shades on my wishlist

A-M-A-Z-I-N-G

Interior dreams

Fishtail braids



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)