2.2.2016

Weheartit favs!




(Pics borrowed here: 1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10 // 11 // 12 // )


Ihanaa että lenkkarimuoti jatkaa hot listalla! Adidaksen mustat tennarit kultaisilla yksityiskohdilla kelpais kyllä mulle :) / Härligt att sneakertrenden fortsätter på hot listan! Ett par svarta Adidas sneakers med guld detaljer skulle jag inte tacka nej till :)

Vuosi 2015 ei todellakaan ollut mun vuosi! Moni sanoo että positiiviset ajatukset ja fokus kaikkeen hyvään auttaa / År 2015 var inte mitt år! Många säger att positiva tankar och fokus på allt det goda hjälper.

Kullan, pronssin ja hopean yhdistäminen näyttää hyvältä :) / Kombinationen av guld, brons och silver ser bra ut :)

Pitää itsekin opetella tekemään kauniin näköisiä smoothieita / Måste själv ta och lära mig göra vackra smoothies.

Otin ja leikkasin aika paljon pituutta hiuksista pois. Halusin hyvän pohjan hiusten kasvattamiseen. Pitkät hiukset, here we come! / Tog och kapade av ganska mycket längd från mitt hår. Ville ha en bra bas för att kunna få håret att växa. Långt hår here we come!

Parin viikon flunssa hidasti treenaamista mutta nyt on taas aika tarttua toimeen :) / Några veckors förkylning påverkade träningen men nu är det dags att ta itu med det igen :)

Ah kullanhohtoinen meikki! / Oh, smink med guld skimmer!

Välillä tuntuu että miettii liikaa omia epäkohtia mutta unohtaa ne hyvät. Kukaan ei ole täydellinen ♥ / Ibland känns det att man tänker för mycket på sina dåliga sidor och glömmer dom goda. Ingen är ju perfekt ♥ 

Haluan oppia piirtämään eiffeltornin :D / Vill lära mig rita eiffeltornet :D

Mustavalkoiset kynnet ovat simppelit mutta kauniit / Svartvita naglar är simpla men vackra

Kerroksia asussa / Layers i outfiten

Kirjojen lukeminen oli ennen mun juttu. Jospa löydän innostuksen taas :) / Att läsa böcker var förut min grej. Hoppas jag hittar samma inspiration igen :)

2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)