2.7.2015

My hoods!


No nyt voi viimeistään sanoa että kesä on täällä, sillä aurinko paistaa ja aamulla on jo kaksikymmentä astetta lämmintä! :) Kävinkin tässä pari päivää sitten ulkona kävelyllä ja otin mukaan Republic Showroomin Canon Eos M lainakameran ja päätin kuvata omia kotikulmia. Koska olen alunperin Kokkolasta, olen tottunut kovaan tuuleen ja meren tuoksuun. Onneksi saan asua ihan meren lähellä täällä Helsingissä! Ajattelin kohta lähteä ulos nauttimaan hyvästä säästä kun vaan saan kaiken valmiiksi kotona. Mukavaa torstaita kaikille! :)


Nu kan man då äntligen säga att sommaren är här, då solen skiner och det är redan 20 grader varmt på morgonen! :) Var några dagar sedan ute på en powerwalk och tog med Canon Eos M kameran som jag lånat från Republic Showroom och bestämde mig för att fota lite egna hoods. Eftersom jag är från Karleby, har jag blivit van vid hård vind och havsdoft. Som tur får jag bo nära havet här i Helsingfors! Tänkte snart gå ut och njuta av det sköna vädret bara jag får allt färdigt här hemma. Ha en trevlig torsdag alla! :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)