3.7.2015

City strutting


Toissapäivänä olin Jeminan kanssa kaupungilla lounaalla Mount Everestissä jonka jälkeen suunnattiin kuvaamaan :) Silloin oli kyllä eka päivä kun tuntui kunnon kesältä, eikä paleltunut tuomiokirkon portaiden huipulla. Ainoa ahistava seikka siellä oli ne lokit! Ne oikeesti tulee päälle eikä voi todellakaan ajatella syövänsä mitään koska muutaman sekunnin päästä Helsingin kaikki lokit pyörii sun ympärillä. No mutta ei tällä kertaa tullut lokinpaskaa päälle ja kuvista tuli kivat, ah että toi Canonin lainakamera on vaan niin hyvä :) Kuvista tulee niin tarkkoja ja hienoja! Joo nauttikaa niistä, mun pitää ite syödä ja pakata mökkireissua varten. 

I förrgår var jag och Jemina på stan och lunchade på Mount Everest och därefter gick vi och fota lite :) Då var det första dagen det riktigt kändes som sommar och man hade inte kallt vid domkyrkans topp. Det enda jobbiga där var måsarna! Dom attackerar typ alla och man kan ju absolut inte ens tänka sig äta något för endast sekunder senare är alla Helsingfors måsar runtom dig. Fick ingen måsskit på mig denhär gången och bilderna lyckades. Vad jag då älskar Canons kamera som jag lånat :) Bilderna blir så skarpa och fina! Enjoy them, jag måste själv äta och packa inför lande. 












// Jacket: Gina Tricot // Shades: Gina Tricot // Dress: Gina Tricot // Bag: Zara // Sneakers: Nike Air Max //   
  

2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)