15.4.2015

Glitter Party


Kuten jo viime viikolla mainitsin, kävin Miltton Showroomilla Glitterin aamiaistapahtumassa tutustumassa uutuustuotteisiin ja kauan odotettuun hiusoppaaseen. Hyvän aamiaisen yhteydessä päästiin hypistelemään ihania koruja, juttelemaan Glitterin henkilökunnan kanssa ja kaiken lisäksi hemmoteltavaksi kun ihanat Glitterin tyypit loihti meille kampauksia :) Mulle tehtiin lyhyet hiukset polkkatukkavälineen avulla ja monetkin ovat kyseisestä tuotteesta innostuneet :D Saatiin vielä kivat goodiebagit mukaan jonka sisältöä voin näyttää joku päivä. Mikäli teillä ei tuota hiusopasta vielä ole, sitä pääsee myös lukemaan TÄÄLTÄ. Kiitos ihanalle Glitterin porukalle ja myös Milttonille jotka tämän tapahtuman toteutti! PS. Harmittaa niin paljon että oli töitä tänään ja missasin KENZAN Forumissa mutta toivon mukaan joku teistä pääsi paikalle :)


Som  jag nämnde redan förra veckan så var jag på Glitter eventet som Miltton Showroom ordnade och bekantade mig med nyheter och fick bläddra i den efterlängtade hårguiden. I samband med den goda frukosten fick vi kolla på fina smycken, tala med Glitters personal och dessutom gjorde dem olika frisyrer åt oss :) Åt mig gjorde dem en kort page frisyr med hjälp av ett pageverktyg och många vill också ha en nu :D En goodiebag fick vi också som innehöll mycket fint, kan visa innehållet nån dag. Ifall ni inte har en hårguide hemma så kan man också läsa den online HÄR. Ett stort tack åt Glitter och Miltton för eventet! PS. Gissa om jag var grinig idag då jag p.g.a. jobb inte kunde vara i Forum och träffa fina KENZA. Hoppas nån av er kunde vara där :) 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)