17.12.2014

Snowflakes


Joulukuussa on aina sen verran tekemistä ennen kun lähtee lomalle joten koneen ääressä istuminen on väkisinkin jäänyt vähemmälle. Oon tällä hetkellä matkalla Kokkolaan joululoman viettoon. Oonkin siellä sitten parisen viikkoa ja Jonas tulee viettämään uutta vuotta meidän kanssa :) Mitä tulee bloggailuun kotona niin toivon tottakai että ehdin kirjoittaa siellä mutta en jaksa stressata sillä käyn kotona niin harvoin joten siellä on kivaa viettää aikaa kavereiden ja perheen kanssa! No mutta kirjoittelen aina kun vaan suinkin ehdin ja pakotan siskon ottaan asukuvia :D Tässä päivän asua!

I december har man då alltid så mycket att göra innan man åker hem för att fira jullov så det har såklart minskat på tiden att sitta vid datorn. Är för tillfället på väg hem till Karleby för att fira julen. Är hemma i några veckor och dessutom kommer Jonas hem till oss och firar nyår :) Hur mycket jag kommer blogga under tiden jag är hemma vet jag inte. Jag hoppas såklart att jag hinner skriva där men orkar inte stressa eftersom jag är hemma så sällan så det blir nog prioritet ett att chilla med vänner och familj! Men komemr och uppdaterar bloggen alltid när jag har tid och tvingar syrran att ta outfitbilder :D Här är dagens outfit! 











// Shades: Gina Tricot // Jacket: H&M // Scarf: Cubus // Knit: Lindex // Pants: H&M // Shoes: Nelly // 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)