9.11.2014

Blue Mystery


Hyvää isänpäivää kaikille isille ja mukavaa sunnuntaita teille lukijoille! Olin eilen viettämässä iltaa Lotan luona ja sinne tuli myös Natalie ja Ella. Kiitos tytöt kivasta illasta, tämä täytyy tehdä uudestaan :) Tänään nukuin pitkään ja ollaankin ehitty ottaa asukuvia Jonaksen kanssa. Pitäisi vielä käydä hakemassa matkalaukku alhaalta kun lähen Kokkolaan tiistaina. Tänään haastoin itseni ja yritin etsiä asuun jotain vanhaa. Löytypä sitten sopivasti siniset housut jotka sopivat hyvin tuon topin kanssa :) 

Glad farsdag åt alla pappor och trevlig söndag alla läsare! Var igår hos Lotta och firade kvällen. Senare fick vi också sällskap av Natalie och Ella. Tack tjejerna för en trevlig kväll, detta måste vi ta på nytt :) Idag tog jag en skön sovmorgon och så har vi med Jonas hunnit även ta outfitbilder. Borde ännu gå och hämta min resväska då jag åker hem till Karleby på tisdagen. Idag utmanade jag mig själv att hitta något gammalt till min outfit så det blev då ett par blåa byxor som passade perfekt med mitt linne :) 








// Jacket: H&M // Top: Cubus // Pants: H&M Fashion agains aids // Shoes: H&M //



8 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)