28.1.2014

New Nikes

Lauantaina kävi tosi hyvä tuuri kun mentiin Jonaksen kaa Stadiumissa pyörähtään. Katoin huvikseen alepöydän kenkiä ja kiinnitin huomion näihin unelmiin. Nike Lunarlon sneakerit ja hintalappu näytti 49,90€. No ajattelin että viiskymppiä voi aina maksaa Nike kengistä. Kiikutin ne kassalle ja loppusumma olikin 30€!! Aivan mahtava yllätys kun sai ne tuohon hintaan :) Jee jee nyt on uudet kengät jossa tepastella, happy happy.

På lördagen hade jag sådan tur när jag gick och kollade i Stadium. Kollade på reaprodukterna och lade märke till dessa drömskor. Nike Lunarlon sneakers med prislappen 49,90€. Tänkte att det är alltid värt att köpa ett par sneakers för 50€ men när jag skulle betala var slutsumman endast 30€!! En jätte jätte trevlig överraskning när jag hittade dessa för ett sådant pris :) Jippie, nu har jag nya skor att gå i, happy happy.





Like these? :)



2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)