13.9.2013

Light blue jeans


Moikka moi! Heräsin jo aikasin kun menin keskusteleen vähän työasioista toimistolle :) Meen kolmeen töihin sit taas, ah että saa nähä miten väsyny oon haha! Eilen otettiin pitkästä aikaa asukuvia ja puin päälle farkut joita en oo käyttäny about koskaan. Oli ihan selvästi mielessä asukokonaisuus joten siihen lisäks musta toppi ja korot.

Hejsan svejsan! Vaknade redan tidigt när jag gick och diskutera jobbgrejer :) Skall jobba klockan tre, åh får se hur trött jag är! Igår tog vi lite outfitbilder och tog på mig mina jeans jag typ aldrig använt. Hade en look i tankarna så det blev ett svart linne och klackar.


Casual denim







// Shades: Ray Bans // Top: H&M // Jeans: From Rome // Heels: Nelly //


Do u like this look?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)