15.9.2012

A calm, beautiful morning


Huomenta kaikille! Ah että, vihdoinkin oon nukkunut tarpeeksi, verrattuna muihin viikonpäiviin jolloin oon heränyt aina eläinten aikaan :D Tuntuu ihanalta juoda aamukahvit rauhassa, lukea upeita blogeja kasvonaamio naamassa. Äiti ja iskä tulee tänään Helsinkiin kun niillä on lomaa :) Samalla ne saa nähä meidän kämpän, hmm taidan imuroida ennen sitä ettei äiti tartu suoraan imurin varteen :D Kiva kun ne pääsee tänne mun synttäreille kun täytän huomenna. Mennään sit ulos syömään ja semmosta :) Jep mut nyt lueskelenkin muita blogeja loppuun ennen kuin alan siivota. Stay tuned! 

God morgon alla! Oh, äntligen har jag sovit tillräckligt, jämfört med alla andra övriga dagar denna vecka då jag har alltid vaknat jätte tidigt :D Känns så skönt att dricka sitt morgonkaffe i lugn och ro, läsa underbara bloggar med ansiktsmasken på. Mamma och pappa kommer idag till Helsingfors när de har lediga dagar :) Samtidigt får de se vår lägenhet, hmm jag tror jag tar och dammsugar innan de kommer så att inte mamma tar genast och letar efter dammsugaren :D Trevligt att de kunde komma då jag ändå fyller år imorgon. Det blir middag och sånt imorgon då :) Nu ska jag ta och läsa lite bloggar före jag börjar städa. Stay tuned! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)