2.7.2012

Yellow top for España


Eilen punakeltaisten voitto johti suureen iloon jopa täällä kotisohvalla sillä mä ja Jonas ollaan kovia Espanjan kannattajia :) Viva España! Tänään ostin punaisia mansikoita ja pukeuduin neonkeltaiseen t-paitaan juhliakseni espanjan joukkuetta :D Asusta tuli jopa kiva kun yhdistin vähän harmaata ja hopeaa joten tässä teille asukuvia :) Heinäkuun ensimmäinen look, olkaapa hyvät! 

Igår ledde den rödgula vinsten till stor glädje även här hemma eftersom jag och Jonas håller stort på Spanien :) Viva España! Idag köpte jag röda jordgubbar och klädde på mig min gula t-shirt för att fira spaniens lag :D   Outfiten blev riktigt nice när jag kombinerade lite grått och silver så här har ni outfitbilder :) Juli månadens första look varsågoda!


Yellow celebration















// Sunnies: Seppälä // T-shirt: H&M (old) // Trousers: H&M Trend // Heels: Weekday //


Yes or Not?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)