12.4.2012

Old new trench coat


Täällä stressaan kaiken kanssa tällä hetkellä. Kirjotan opparia, mietin joka toinen sekka Lady Gagaa ja tulevaa keikkaa, ääh en kestä! Ette tiiäkkään paljonko haluun sen nähä! Tai no taidatte tietää jos täällä käytte päivittäin kun Gagan naama ilmestyy postauksiin vähän väliä :D Jee teitä on nyt 185 lukijaa, wow! Yllätyn aina kun huomaan että luku nousee :) Tässä teille päivän asua, mulla oliki päällä vähän vanhoja juttuja ja siskolta saatu trenssi joka on melkein kuin uusi :) 

Här stressar jag med allt för tillfället. Skriver på examensarbetet, tänker varannan sekund på Lady Gaga och hennes konsert, oh jag tål inte nu! Ni vet inte hur mycket jag vill se henne! Eller jo jag tror ni vet om ni läser min blogg dagligen och ser att Gagas face kommer upp på bloggen nu och då :D Jippie ni är förresten nu 185 prenumenanter, wow! Blir varje gång överraskad när antalet ökar :) Här är bilder på dagens outfit, hade på mig en del gammal stuff och en trench coat som jag fick av syrran som ser typ ny ut :)



Baby blue head















// Cap: Old from Rhodos // Coat: H&M // Blouse: H&M // Jeans: Dr Denim // Shoes: Din Sko // 




3 kommenttia

  1. Gillar din outfit med kepsen, snyggt! Hittade din inspirerande blogg via minoutfit.

    VastaaPoista
  2. Ihana toi pallopaita! :)

    VastaaPoista
  3. lippikset sopii kyllä sulle tosi hyvin!!:)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)