26.11.2011

Gone with the wind


Hei vain!! Blogi jäi eilen vähän lepään ittekseen ku en millään ehtiny kirjotella. Olin eka parisen tuntia koulussa tekemässä kouluprojektia joka meni sit mönkään ku ei me mitään tehty :D No ens viikolla tentin jälkeen saa taas kirjottaa sitä nii saa sen sit valmiiks. Kouluhässäkän jälkeen menin sit Julian kanssa kaupungille, käytiin Espassa kahvilla ja tämän jälkeen saatoin sen Tallinan laivalle. Ku olin tulossa kotiin päin tuuli kuin viimeistä päivää, about kaikki hiukset lähti irti :D Toivottavasti tänään ei oo samanlainen tuuli koska oon menossa Jennan siskon tupareihin joten haluaisin näyttää hyvältä koko illan ajan. En tosin vielä tiiä mitä pukee päälle. Tässä tulee nyt asukuvia eiliseltä, me, myself and Gaga.

Hejsan på er!! Bloggen fick vila igår då jag hann inte alls blogga. Var först ett par timmar i skolan och gjorde ett skolprojekt men vi fick ju slutligen inget gjort :D Får ta itu med uppgiften nästa vecka efter tenten så man får den klar. Efter all skoldrama drog jag till centrum och mötte upp Julia. Vi gick och tog en kopp kaffe på Café Esplanad och efter det följde jag henne till kryssningsbåten som åkte till Tallinn. När jag var på väg hem var det så hård vind att typ all hår lossnade från mitt huvud :D Hoppas det inte blåser lika hårt idag för jag skall hem till Jennas syster på inflyttningsfest så vill ju se bra ut hela kvällen. Har dock inte ännu bestämt vad jag ska ha på mig. Här har ni outfitbilder från igår, me, myself and Gaga.


Gagalicious















Fake furr: H&M // Scarf: H&M // Cardian: Second Hand // T-shirt: Deres // Bag: H&M // Jeans: Dr Denim // Shoes: Bianco



2 kommenttia

  1. I love your look!!
    Have a nice weekend!

    Besos, desde España, Marcela

    VastaaPoista
  2. love your coat <3 amazing as usual honey

    xx

    Have a great weekend :)

    www.sickbytrend.com

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)