24.11.2011

Glam and glitter


Moihoi! Että ku tympii lukea tenttiin, tekisin niin paljon mielummin jonkun palautustehtävän :D En vaan kertakaikkiaan oo mikään tenttimestari, mutta nojoo pakko vaan ryhdistäytyä ja jatkaa lukemista!! Mutta jotta ite piristyisin jatkamaan niin ajattelin näyttää teille mun vanhan hopeisen mekon johon oon ihastunu uudestaan. On se jännä kuinka tietyt vaatekappaleet on vaan yks kaks nii paljon paremman näköset. No mutta kuvia nyt, olkaapa hyvät! Ja hei jollette oo vielä ollu linkittämässä blogejanne mun blogiin nii tehkää se TÄNNE POSTAUKSEN :)


Hejsan svejsan!! Oh känner mig så arg och irriterad då jag måste läsa till tenten, skulle så inte tacka nej till en inlämningsuppgift istället :D Är helt enkelt bara inte en tentmästare, men jo måste väl rycka upp mig och fortsätta läsa!! Men för att jag själv blir piggare så tänkte jag visa för er min gamla silverfärgade klänning som jag har blivit kär i igen. Det är konstigt hur vissa plagg blir plötsligt snyggare. Men jo, här har ni bilder, varsågoda! Och förresten om ni inte har ännu länkat era bloggar till min blogg så gör det TILL DETTA INLÄGG :)













Blazer: Second Hand // Dress: H&M // Heels: Seppälä // Belt: Gina Tricot


Dream reading


Joo voisin kyllä lukee uusinta Elleä mut en saa ku pitää lukea ympäristöasioista :D

Ohh kunde läsa nyaste Elle men får inte, måste ju läsa om miljön :D


1 kommentti

  1. jätte snygg klänning! Konstigt så kan gamla kläder bli nya pärlor :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)