4.8.2011

I put my glasses on and see right through them


Mööi! Tänään päätin et Lady Gaga toppi tulee mukaani ku lähettiin käymää siskon kaa Anttilassa ja kirjastossa. No mun piti ostaa Lady Gagan vanhempi levy jo aiemmin mut sitä ei yhtäkkiä ollu siellä tarjoushyllyssä joten tänää ku menin sinne se oli siellä, ilmestyny ku tyhjästä. No ostin sen kaheksalla eurolla hyvin mielin. (Ehkä se toppi vaikutti jotenki tähän asiaan). Sen jälkeen mentiin lainaan Praha kirjoja ja sit pyöräillen kotiin. Olin tosi tyytyväinen päivän asuun sillä kokonaisuutta korosti mun uudet pokat Seppälästä :) 


Hejsan! Idag bestämde jag mig för att slänga på mig Lady Gaga linnet när jag åkte med syrran till Anttila och biblioteket. Skulle köpa redan tidigare Lady Gagas tidigare skiva men plötsligt fanns den inte kvar i reahyllan men idag när jag gick dit så fanns den där igen, framme som om den hade kommit från ingenstans. Köpte skivan för 8€ och var så nöjd och belåten. (Kanske linnet påverkade på ngt sätt). Efteråt drog vi för att låna böcker om Prag och sedan cyklandes hem. Var väldigt nöjd med dagens outfit för jag smyckade helheten med mina nya brillor från Seppälä :) 










Top: H&M // Waistcoat: Lindex // Shorts: H&M // Belt: H&M // Wedges: H&M // Glasses: Seppälä


1 kommentti

  1. ihana toi Lady Gaga toppi ja pakko oli liittyä followereihin, niin upea blogi :)

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)