8.7.2011

A zebra with colors


Tänään on ollu niin upee ilma mutta oli mulle vähän liikaa tuolla auringossa joten se 40 minsaa riitti :D Lähin kuuden maissa kaupungille kierteleen ja löysin aivan upeen puseron H&M:stä. Oon ihan ale huuman keskellä unohtanu ne normaalihintaiset uutuudet ja nyt katoin niitä vähän ja löysin tämän ihanuuden. Lisäks ostin pyyhkeen H&M:stä joka makso vaan 2€. No tässä teille vähän kuvia mun uudesta puserosta, saatte sanoo mitä mieltä ootte :) 


Idag har vädret varit så fint men var lite för caliente för mig i solen så 40 minuter räckte för mig :D Drog runt 6 till stan och snurra och hittade en så söt tröja på H&M. Har helt glömt bland alla reor de normalt prissatta nyheterna och nu när jag kollade på dem så hittade jag denna härligheten. Köpte dessutom en handduk från H&M som kostade endast 2€. Men här har ni bilder på min nya tröja, får gärna säga vad ni tycker :) 


Colorful stripes






Jumper: H&M // Sunnies: Seppälä // Earrings: Vero Moda 
// Shorts: H&M // Shoes: Monki





2 kommenttia

  1. Thank you for the comment and don't forget to follow! I loveee that top on you! :)

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)