25.7.2011

An old dress is now a new favorite


Heipsistä!! Tässä tulin välissä vähä päivittämään blogia ku oon nyt tunnin verran siivonnu mun laatikoita ja käyny läpi synttärikortit sun muut. Eilen oli taas vaihteeks lusmupäivä, käytiin mummulla syömässä kakkua ja sit enolla kattomassa uusia tapetteja. Mun piti nähä Jossua mut se ei sit ehtiny ku se lähti tänää Tampereelle nii se meni aikasemmin nukkuun. No ehtii sitä nähä ku se tulee takas :) Vaikka oliki lusmupäivä eilen, onnistuin sentää ottaan asukuvia. Päällä oli virkattu mekko jonka oon saanu Jossulta synttärilahjaks. En ookkaan käyttäny sitä parina vuotena nii monta kertaa enkä suoraan sanoen tajua miksen koska se mekko on unelma vaikka onki melko simppeli. 


Hejsan!! Kommer här och uppdaterar bloggen lite grann och håller en liten paus från städandet. Har runt en timme städat mina lådor och gått igenom födelsedagskort med mera. Igår var det igen en latmask dag, vi var hos mormor och äta tårta och hos min morbror och kollade nya tapeter. Skulle också se Jossu men hon hann inte för hon skulle idag till Tammerfors och gick och la sig relativt tidigt. Men nog hinner jag se henne när hon kommer tillbaka :) Fastän det var en latmask dag igår så lyckades jag ta outfitbilder. Hade på mig en virkad klänning som jag har fått i födelsedagspresent av Jossu. Har inte använt den under de senaste åren så ofta och ärligt sagt fattar jag inte varför jag inte gjort det för klänningen är en dröm fastän den är ganska enkel.


Brown dress 







Dress: Stocker // Shoes: Monki // Bag: New Yorker 


BTW I got an award in Fashionadictas by Marcela blog, muchas gracias Marcela :) 





1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)