29.4.2010

A good relaxing morning with nothing to say



Huomenta vaan! En oo vielä kotosalla joten en pysty näyttää mun ihanaa H&M ostoa jonka tein eilen mut kohta, kohta :) Aattelin olla kiltti ja tiskata täällä ennen ku lähen kotosalle. Kotona on sit aivan pakko siivota, tehä koulujuttuja, bloggailla sun muuta, sillä mun sisko tulee illalla tänne joten kai sille nyt vähä pitää näyttää et pikkusisko osaa olla sisäsiisti :D




God morgon! Är inte ännu hemma så kan inte visa mitt fina H&M köp som jag gjorde igår men snart, snart :) Tänkte vara snäll och diska här före jag drar hemåt. När jag är hemma måste jag absolut städa, göra skoluppgifter, blogga och sånt, eftersom min syster kommer ikväll till mig så måste ju lite visa att lillasyrran kan också ha det snyggt inne :D




Summer 08



Palailen ku tuun kotiin/Skriver när jag har kommit hem


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)