17.4.2010

Viikko Lapissa, pihalla ulkomaailmasta

Moroo! Joo en oo kyllä kirjotellu pitkään aikaan. Olin viime lauantaista eiliseen asti Ylläksellä ja sitä ennen olin sairaana nii en saanu mitää kirjotettuu tänne. Mut nyt on taas aika ryhdistäytyä ja alkaa bloggailla. Nyt pitäis tehä kauheena koulujuttuja mut oon laiska paska enkä saa mitää aikaseks. Noh mut jos oon nyt oikee ahkera nii on parempi olla ens viikolla.


Hallo! Japp, jag vet har nog inte bloggat på länge. Var i Lappland mellan förra veckans lördag och tills igår och före det var jag sjuk så fick inget skrivet. Men nu är det dags att skärpa sig och börja blogga igen. Nu borde jag göra massor med skolarbeten men är en latmask så jag får inget gjort. Men om jag nu är jätte flitig så har jag det bättre nästa vecka.


***

Btw, tässä on tällä hetkellä yks mun lempikappaleista/
Btw här är en av mina favoritsånger precis nu:





Mitä mieltä ootte Christina Aguileran uudesta kappaleesta?

Vad tkr ni om Christina Aguileras nya låt?

HOT or NOT?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)