11.2.2010

Siivous meneillään


Anna-ahkera!
Flitiga Anna!


~

Mun siivous asu/Min städningsoutfit;

Huppari/Munkjacka: H&M
Leggings: Gina Tricot

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Täällä mä ahkeroin ja siivoon parhaillaan kämppää. Tulee oikeesti nii hyvä fiilis ku on siistiä kotona. Heti ku kone on pessy vaatteet valmiiks lähen käymään kaupassa.

Btw, löysin tänään mun unelma jakun, jei! ;D Näytän myöhemmin miltä se näyttää.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Här håller jag flitigt på och städar lägenheten. Man mår så bra efter man städat hemma och det ser rent ut. Genast när maskinen tvättat klart, drar jag till butiken.

Btw, jag hittade min dröm kavaj idag, jei ;D Visar senare hur den ser ut.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)