23.2.2010

DAMN! Wrong shoes today


Morooo. Haha voin heti alottaa sillä et valitsin nii väärät kengät ku voi valita tämän päivän säälle. Mä nimittäin kelasin et jep, mä voin pistää mun uudet nilkkurit mut joo arvatkaa vaa oliko vaikee kävellä niillä ku kaikki lumi tarttu pohjiin ja vielä semmoseks isoks palloks :D No virheistä oppii. Huomenna laitan kyl Lacostet jos lähen kaupungille.

Tehtiin tänää koulutyötä joku 5 tuntii mut eipä saatu paljoo aikaseks ku se tehtävä o iha mahoton. Nyt on kauhee nälkä, taian tehä nuudeleita. Kirjottelen enemmän myöhemmin sillä nyt on food time!




Halloja. Haha kan börja genast med det att jag valde så fel par skor som man kan bara välja till dagens väder. Tänkte att japp nu sätter jag på mina fina nya boots från Din Sko men gissa bara om det var svårt att gå i snön då allt fastnade fast i bottnet och snön formades till en boll under :D Men jo jag lär av mina misstag. Imorgon väljer jag nog mina Lacoste ifall jag drar till stan.

Vi gjorde idag skolarbeten typ i 5 timmar men fick nog inte så mkt till stånd pga att uppgiften är så omöjlig. Nu är jag så hungrig, jag tror jag gör nudlar. Jag skriver senare för nu är det food time.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Big no no tällä säällä! :D

Big no no med dehär vädret! :D



Nää puolestaan toimii tällä säällä!

Dessa fungerar däremot i dehär vädret!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)