3.3.2009

ANONYYMI KRITISOINTI




Hola babes. Mä oon taas iha laama, enkä tee mitää järkevää.. Pitäis kai alkaa väntää koulujuttuja paperille, mut hei kuka jaksaa? Oon nii kateellinen ihmisille joilla on koulumotivaatio korkeella :P Ite oon vaa laiska, hyi mua.. No jospa tässä kohta alkaisin tekeen jotain nii oisin aika tyytyväinen..





Mutta nyt pvän aiheeseen.. Mitä mieltä ootte anonyymistä kritisoinnista? Siis mun mielestä on iha okei haukkua ja sanoa suoraan, kunhan ei pysy anonyyminä.. En vaa voi tajuta sitä miks joku haluu haukkua jollei uskalla seistä sanojensa takana? :) Oon ilonen että ihmiset antaa mulle kritiikkiä, sekä hyvää että huonoa, mutta olkaa kilttejä ja perustelkaa sit sanojanne :) Ku kysyin teiltä, onko mussa ja Scarlett Johanssonissa samaa näköä, kysyin vaan mielipidettä, koska oon saanu kuulla semmosta. Mut ei se tarkoita että oisin välttämättä sen näköne, en ees itteni mielest muistuta sitä ku iha vähä vaa välillä. Muuten oisin varmaa sivuttanu tämmösen asian, mutta jotenki tää aihe palautti ajatukset menneeseen jolloin sain aina kuulla: "Oot iha luuranko" "Syötkö koskaa mitää" "Kunnon nörtti hammasrautoineen" jne. Jos aiotte sanoa jotai pahaa muista, miettikää kunnolla, kannattaako se ja miks? :)





Joten kysyn teiltä, onko teitä joskus haukuttu, koulukiusattu tai jotain?

1 kommentti

  1. Onneks nää ilkeät anonyymit ei oo vielä eksyny mun blogiin, oon meinaan aikas huono kestämään jo perusteltuakin kritiikkiä :S Suoranaista haukkumista ei kenenkään tule sietää - ei edes julkisesti kirjoittavan bloggaajan!

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)