21.9.2016

Powder rose

Apua, mihin nämä päivät menee? Tuntuu että on aina keskiviikko tai torstai :D Töissä on ollut niin kiirettä että päivät menevät nopeasti. Tänään kun lähdin töistä, oli vielä semmoinen kesäinen fiilis ulkona :) Jotenkin en oo yhtään tajunut että on jo syyskuu. Mutta enpä valita että on aurinkoista ja kohtuullisen lämmintä. Tässä teille asukuvia, jossa mulla on päällä yksi lempimekoistani :) 

Hjälp, vart försvinner alla dagar? Känns som om det alltid är onsdag eller torsdag :D Har haft så hektiskt på jobbet att dagarna kommer och går. Idag när jag gick från jobbet så fick jag en varm sommarkänsla :) Har inte alls fattat att det är redan september. Men klagar inte när vi har haft mycket sol och värme. Här har ni outfitbilder där jag hade på mig en av mina favorit klänningar :)








// Jacket: Mango // Shades: Ray Ban // Dress: H&M // Shoes: H&M //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)