6.4.2016

Hoodie


Olin jo iltapäivällä menossa ottamaan asukuvia Jonaksen kanssa mutta tottakai sade yllätti silloin joten odoteltiin iltaan. Löysin vaihteeks vanhoja vaateaarteita omasta vaatekaapista nimittäin ikivanhan harmaan hupparin :D Oiskohan kyseinen huppari jo 8 vuotta vanha mutta hyvänä on pysynyt! Myös blogin puolella pääsin nyt vihdoin näyttämään Adidaksen lippiksen jonka hankin jo yli kuukausi sitten. Tässä päivän sporttinen asu jossa oon viihtynyt kotioloissa :)


Var redan på väg och fota outfitbilder på eftermiddagen men såklart började det regna så vi fick vänta till kvällen. Fyndade igen i min egen garderob nämligen en urgammal hoodie :D Tror den är köpt för typ 8 år sedan men den ser fortfarande bra ut så varför inte! Nu fick jag äntligen också visa upp min Adidas keps som jag köpte för över en månad sedan. Här har ni dagens sportiga look som jag har chillat i hemma :)






//Cap: Adidas // Jacket: Gina Tricot // Hoodie: H&M (Old) // Tights: Adidas // Shoes: H&M //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)