10.3.2016

Only human


Siis nyt mulle riitti! Kaikki maailman virukset ja flunssat on onnistunu takertumaan muhun tämän talven aikana ja sain sunnuntaina jonkun noroviruksen tapasen joka aiheutti oksennustaudin ja vilustumisen kombon. No tässä vaiheessa voin vaan todeta että tämmöstä tämä on ja välillä sairastelee useammin eikä sille voi mitään. Kaikki työt piti perua ja vasta tänään tuntuu vähän paremmalta eikä oo ollut kuumetta :) Tässä teille siis pitkästä aikaa asua! Oon oikeastaan koko viikon näyttänyt tältä, eli pukeutunut lämpimiin kerroksiin :D

Alltså nu får det vara nog! Alla jäkla virus och förkylningar har lyckats hoppa på mig under vintern och på söndagen fick jag typ nån norovirus som orsakade både spysjuka och förkylning. Kan i detta skede säga att sånt är livet ibland och man råkar vara oftare sjuk. Var tvungen att sjukskriva mig från jobbet och idag känner jag mig lite bättre och har inte haft feber :) Här har ni därmed outfitbild! Har typ sett ut såhär hela veckan, d.v.s klätt mig i varma lager :D



// Jacket: Lanti // Shades: Gina Tricot // Scarf: Cubus // Pants: Bershka // Cardigan: Members.com // Shoes: Din Sko //

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)