10.9.2015

Outfit time machine


Noniin tänään starttaa uusi postausaihe nimeltään Outfit timemachine. Olen niin innoissaan kun muut bloggaajat ovat esitelleet vanhoja asuja joten päätin että voin yhtä hyvin tehdä samoin niin pääsette näkemään vanhoja asuja :) Joka viikko saatte siis nähdä vanhan asun! Ekana on vuorossa asu joka on Heinäkuussa 2013 otettu. Päällä on leoprinttitakki joka on edelleen aktiivisesti käytössä. Alla perus musta toppi, boyfriend farkut ja kiilakorot. Vaikka tästä onkin jo yli kaksi vuotta, voisin helposti pukeutua tähän lookiin milloin vaan :)

Tänkte starta med ännu en ny inläggserie som heter Outfit timemachine. Är så ivrig av att ha fått se andra bloggare visa upp sina gamla outfits så jag bestämde att jag kan ju köra med samma koncept :) Varje vecka postar jag ett inlägg med en gammal outfit! Första time machine outfiten är tagen i juli 2013. Leojackan används fortfarande väldigt aktivt. Under har jag ett vanligt linne, boyfriend jeans och kilklackar. Även om looken är två år gammal kunde jag klä mig såhär när som helst :)




STILL HOT OR REALLY NOT? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)