5.5.2015

Leijona asussa


Te jotka ootte seuranneet mun blogia jonkin aikaa, olettekin varmaan huomanneet kuinka suuri jääkiekon ystävä olen! Voitte varmaan kuvitella hypetyksen mm-kisojen aikaan :D Viime vuonna Jonas yllätti ihanalla lahjalla ostamalla mulle Leijona pelipaidan. Oon hieman taikauskoinen ja uskon vahvasti siihen että oikeat väri ja hieno asu vaikuttaa voittoon :D No nyt kun on vielä uudet eläinprinttihousut, sain luotua täydellisen Leijona asun! 


Ni som har följt min blogg ett tag har säkert märkt att jag älskar hockey! Ni kan säkert tänka er hurudan hype det blir under vm :D Förra året överraskade Jonas mig med en present som innehöll en äkta Leijona speltröja. Är lite vidskeplig och tror starkt på att rätta färgerna och en fin outfit hjälper att kamma hem vinsten :D Nu när jag fått nya mjukisbyxor i animalprint, så har jag en perfekt Leijona outfit! 








// Shirt: Official Leijona Hockey shirt // Sneakers: Nike Air Max // Sweatpants: Cubus *Gift from Republic Showroom //  
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)