26.10.2014

Sunday Chai


Mitä tehdä kun on sunnuntai ja sataa? No mennä kaupungille moikkaamaan ystäviä esimerkiksi. Ei olla Milkan kanssa nähty moneen viikkoon joten oli kiva vaihtaa kuulumisia ja mennä kahville. Tänään teki mieli erityisen paljon Chai lattea joten mentiin kahvilaan istumaan ja juttelemaan. Otettiin myös asukuvia mutta ei kyllä onnistunut ollenkaan hyvin sisätiloissa joten jätin ne pois :) Mulla oli kuitenkin päällä uusi kaulahuivi ja neuletakki, molemmat niin ihanan muhkeita! Huomenna luvassa lauantai päivän asua.


Vad skall man göra när det är söndag och det regnar? Jo då kan man ta sig till centrum och träffa vänner t.ex. Hade inte sett Milka på många veckor så det var trevligt att se henne och tala om allt. Idag var jag så sugen på Chai latte så vi gick och chilla på ett café för att tala. Vi tog också outfitbilder inomhus men jag var inte nöjd med dem så jag lämnade bilderna bort :) Hade på mig min nya halsduk och cardigan, båda härligt fluffiga! Imorgon visar jag upp outfiten från lördagens dagsevent.  








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)