1.9.2014

5 summer randoms


1.9, ja niin ollaan taas syyskuun puolella! Viikonloppuna kävin Jonaksen ja sen kavereiden kanssa juomassa hyvät drinkit Tornissa ja ihailemassa hienoa Helsinkiä. Perjantaina oli jo semmonen olo että tuunkohan kipeäksi ja eilenhän flunssa sit puski läpi. Heräsin aamulla jo ennen puolta 7 ja ajattelin että ehkä tulee tunnin sisään parempi olo mutta siitähän se vaan paheni joten en päässyt tänään töihin. Oonkin tänään satsannut lepoon ja yrittänyt juoda teetä ja syödä tulista ruokaa. Toivon mukaan on parempi olo jo huomenna niin pääsee töihin. Löysin vähän kesäkuvia jotka lämmittää näin syksyllä :)

1.9 och så var vi igen i september månad! Var med Jonas och hans kompisar i Torni och drack goda drinkar och njöt av den fina utsikten över Helsingfors. Kände på mig redan på fredagen att jag kanske håller på och bli sjuk och igår slog förkylningen igenom. Vaknade idag redan före halv 7 och tänkte att jag mår bättre inom en timme men det blev bara värre så kunde inte ta mig till jobbet idag. Har idag satsat på att vila och dricka te och äta kryddig mat. Hoppas jag mår lite bättre imorgon så jag kan dra till jobbet. Hittade lite sommarbilder som värmer nu på hösten :) 







// Summer look with flowers // Cheese cake perfection // Celebrating graduation with my other half // Ruffles and a cute C-at // Schönbrunn // 



1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)