2.8.2014

Baby blue


Tänään kävin pitkästä aikaa kaupungilla ja otin Milkan mukaan :) Ei oltukaan nähty vähään aikaan joten oli kiva vaihtaa kuulumisia. Tyhjän käsin en lähtenyt tällä kertaa vaan mukaan tarttu vähän kaikkea. Ostin Zarasta perus raidallisen t-paidan, Ginasta printtitakin ja H&M:stä mustan vyön. Käytiin kans samalla ottamassa asukuvia ja olin tosi tyytyväinen päivän asuun, kenkien aiheuttamaa hiertämiä lukuunottamatta. Löysin H&M:n alesta tämän ihanan vaaleansinisen paidan jonka pystyy helposti yhdistämään esim alla oleviin nahkashortseihin. Tykkään tosi paljon noista mustista kengistä mutta valitettavasti ne hiersi tänään rakot molempiin kantapäihin. No sit kun ei oo yhtä lämmin, voin tehä uuden yrityksen noiden kenkien kanssa :D

Det var ett tag sedan jag var på stan och Milka följde med mig :) Vi hade inte sett varandra på ett tag så det var riktigt trevligt att snacka. Kom inte med tomma händer hem denna gång utan hittade en del. Köpte en basic randig t-shirt från Zara, en mönsterjacka från Gina och ett bälte från H&M. Vi hann också ta outfitbilder på stan och jag var jätte nöjd med dagens look om inte skavsåren orsakade av skorna räknas med. Hittade tidigare på H&M:s rea denna blåa blus som kan lätt kombineras med bl.a. lädershortsen nedan. Gillar skorna massor men tyvärr fick jag skavsår idag. Japp men sen när det inte är lika varmt kan jag väl ge en ny chans åt skorna :D








// Shades: Ray Ban // Blouse: H&M // Shorts and bag: Zara // Slippers: Nelly // 



Hot or Not?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)