4.7.2014

Blogimaailman esikuvat!


Mun on jo kauan pitänyt kirjoittaa aiheesta joka liittyy bloggareihin joista on vuosien varrella tulleet esikuvia. Muistan kun aloin 2007 lukemaan blogeja, itse asiassa KENZA oli ensimmäinen jota aloin seurata ja siitä se matka alkoi. Blogit olivat silloin vielä uusia mutta jäin nopeasti koukkuun tähän touhuun. Itse alotin bloggaamisen 2008 ja en kadu sitä päivää hetkeäkään! Se että oon päässyt tutustumaan eri bloggareihin on tosi kivaa ja kiitos kuuluu eri tapahtumille ja Indiedaysille! Blogit ovat 7 vuoden aikana kulkeneet mukana ja toimineet arjen piristyksenä. On hauska ajatella että ennen blogeja hain suurimman osan inspiraatiosta omaan pukeutumiseen julkkiksilta. On totta että julkkikset edelleen inspiroi mutta mulle jokapäiväiset esikuvat ovat tänä päivänä bloggaajat! :) Samaistumisen tunne on itselleni tärkeää! Se että voi olla oma itsensä ja inspiroida muita on jotain mitä arvostan suuresti. Tuntuu mahtavalta että esikuvinani toimii kaikenlaiset ihmiset eikä vain ne jotka ovat maailmassa kaikille tuttuja. Nyt oonkin valinnut ne tärkeimmät esikuvani blogimaailmassa joihin pääsette tutustumaan alla :)

Jag har länge velat skriva ett blogginlägg som handlar om bloggare som under dessa år har blivit förebilder. Kommer ännu ihåg när jag år 2007 började läsa bloggar. Det var faktiskt KENZAS blogg som var den allra första bloggen jag började följa och därifrån började allt. Bloggarna var ännu nya då men blev snabbt fast. Började själv blogga år 2008 och ångrar inte det alls! Att jag har fått lära känna olika bloggare är jätte trevligt och det kan jag tacka alla evenemang och Indiedays! Bloggarna har varit med mig i 7 år nu och funkat som det lilla extra i vardagen. Känns så roligt att tänka på tiden före bloggarna då jag skaffade nästan all modeinspiration från kändisar. Det är sant att jag fortfarande blir inspirerad av kändisar men om vi talar om vardagliga förebilder, är det nog olika bloggare! :) För mig är det viktigt att kunna identifiera sig med sina förebilder! Att man kan vara sig själv och inspirera andra är något jag uppskattar massor. Känns så otroligt fint att dagens förebilder för mig är olika personer och inte bara dem som alla känner igen. Nu har jag valt mina viktigaste förebilder i bloggvärlden som ni ser här under :) 


(Picture borrowed here)


Kenza Zouiten, ensimmäinen blogi jota aloin seurata. Tämä supernainen on kyllä yksi blogimaailman tunnetuimmista mutta nostan hattua jokaiselle asialle jossa hän on onnistunut! Ilman Kenzaa blogien seurailu olisi varmaan omalla kohdalla kans viivästynyt ja ties milloin olisin inspiroitunut aloittamaan oman blogin :) 

Kenza Zouiten, första bloggen jag började följa. Denna superkvinna är nog en av bloggvärldens kändaste men jag lyfter hatten år varje grej hon har lyckats med! Utan Kenza skulle jag säkert börjat följa bloggar mycket senare och vem vet när jag skulle slutligen blivit inspirerad att börja skriva min egen blogg :) 


(Picture borrowed here)


No fashion victims blogi oli itse asiassa ensimmäinen suomalainen blogi jota aloin tosissaan seurata. Kesti aika kauan että pääsin suomalaisten bloggareiden makuun mutta nykyään seuraan tosi monia. Emmi on aina onnistunut pitämään bloginsa kiinnostavana ja voin kertoa että on myös niin mukava :) 

No fashion victims bloggen var faktiskt första finländska bloggen jag började på allvar följa. Tog en lång tid före jag hittade finska bloggar att följa men i dagens läge läser jag så många. Emmi har alltid lyckats hålla bloggen intressant och kan berätta att hon är otroligt trevlig också :) 


(Picture borrowed here)


Angelica Blick, have no words tunne! Täytyy sanoa että kaikista tämänhetkisistä blogeista saan eniten irti Angelican blogista. Ilman hänen blogiaan monet asuinspiraatiot eivät olisi syntyneet. Oon nyt vuodesta 2010 asti seurannut tätä tajuuttoman kaunista naista ja oon ollut onnekas ja saanut tavata hänet kahdesti! Sillon kun tapasin Angelican, tajusin miksi hän on onnistunut nousemaan suureksi nimeksi blogimaailmassa. Upean ulkonäön lisäksi hän on niin jalat maassa tyyppi eikä pidä menestystään itsestään selvyytenä :) Toivon mukaan pääsen vielä juttelemaan jossain tapahtumissa, upea nainen! 

Angelica Blick, have no words känsla! Måste säga att av alla bloggar som finns för tillfället, är hennes blogg den jag mest får något ut av. Utan hennes blogg skulle inspirationen till många outfits aldrig uppstått. Har följt denna otroligt vackra kvinna sedan 2010 och har varit lyckligt lottad att få träffa henne två gånger! När jag träffade henne, fattade jag varför hon blivt ett så stort namn i bloggvärlden. Förutom hennes vackra utseende så är hon väldigt jordnära och håller inte hennes succé som en självklarhet :) Hoppas jag får ännu i något skede träffa henne, she's amazing!



(Picture borrowed here)


Tickle Your Fancy blogin Sara, Suomen ilopilleri! Haluatko kenties treenimotivaatiota, asuinspiraatiota vai hyvät naurut? Sara osaa tämän kaiken. Blogi on aina viihdyttävä, asut täydellisiä ja nojoo tarviiko edes Saran kropasta puhua? Oon niin ilonen että tietyt henkilöt vaan osaavat piristää muita, kiitos Sara siitä :) 

Sara som skriver bloggen Tickle Your Fancy är Finlands lyckopiller! Vill du ha träningsmotivation, outfitinspiration eller skratta? Sara kan allt detta. Bloggen är alltid jätte underhållande, hennes outfits är perfekta och jag behöver säkert inte ens nämna hennes kropp? Är så glad att vissa människor bara kan pigga upp andra, tack Sara för det :) 


(Picture borrowed here)


Sit meillä on vielä The Next Episode blogin Kata joka on yks mun lemppareista kans. Vasta 17-vuotias kaunotar osaa tämän homman :) Toivon että olisin ollut yhtä cool siinä iässä. Tutustuin Katan blogiin vasta viime syksyllä jonka jälkeen oon ollut ihan koukussa! Kaikki vaan natsaa tässä blogissa enkä ihmettele yhtään miks niin monet seuraa tätä blogia, you go girl!

Så har vi ännu Kata som skriver bloggen The Next Episode. Bloggen är absolut en av mina favoriter. Denna skönhet är bara 17 år gammal och hon vet redan vad hon gör :) Önskar att jag hade varit lika cool i den åldern. Hittade bloggen först förra hösten men har varit helt fast efteråt! Allting funkar i denna blogg och undrar inte alls varför så många följer denna blogg, you go girl! 



Ketkä ovat teidän esikuvia blogimaailmasta?
Vem är era förebilder från bloggvärlden?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)