6.12.2012

In my Hall of Fame


Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Tänään onki jo parempi olo verrattuna eiliseen. Mulla on näköjään ollu sen verran paljon stressiä kropassa että lopulta tuli vaan niin huono olo että oli pakko levätä. No levätty on ja linnan juhlia odotetaan taas innolla :) Innostuin taas vähän kuvaamaan random asua, linnan juhlien inspiroivana. Musta laittautuminen on hauskaa joten tallensin lookin myös kameraan :) Tässä torstain lookia!

Glad självständighetsdag alla! Idag mår jag mycket bättre jämfört med igår. Har tydligen varit så stressad att kroppen har slutligen drabbats av det och fått mig att må dåligt. Nu har jag vilat och väntar ivrigt på självständighetsbalen :) Blev inspirerad av balen och valde en random fest look. Älskar fixa mig så jag bestämde mig för att ta bilder :) Här är torsdagens look! 












// Blazer: Second Hand // Dress: H&M // Shoes: Zara // 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)