22.9.2009

Release me



Huomenta! Heräsin tuos kymmenen maissa, oon ehtiny käydä suihkussa ja oon syönny vähä aamiaista. Pitäis alkaa kohta värkkään naamaa ja hiuksia. Pahinta meikkauksessa on peittäminen, vihaan käyttää meikkivoidetta mut ku o pakko. No mut nyt alan laittautuun etten sit yhtäkkiä myöhästy :D Yritän myöhemmin ehtii löytää jotai Tyylitaivaan helmiä. :)

God morgon! Vaknade runt tio och har hunnit duscha och äta frukost. Borde snart börja fixa ansiktet och håret. Det värsta med sminkningen är att täcka, hatar att använda foundation men det är ett måste för mig. Men nu börjar jag fixa mig så att jag inte plötsligt blir sen :D Försöker hinna med Tyylitaivas fynd senare :)


Outfit today




T-shirt: Zara // Leggings: ONLY // Heels: CPS


Tässä muuten vielä yks kappale joka pistää mut käyntiin aamulla, en ees aluks tykänny siit mut jotenki se toimii nyt :) AGNES CARLSSON - RELEASE ME

Här är förresten ännu en låt som får mig i gång på morgonen, gillade inte låten i början men på ngt sätt funkar den nu :) AGNES CARLSSON - RELEASE ME






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)