6.1.2009

Back in Helsinki

Moikka :) Tulin takas Helsinkiin eilen illalla ja voin sanoo et se junamatka oli tuskanen :D Mulla oli isoin laukku mitä löytyy, oliko sille tilaa siellä junassa, no eipä tietenkää. Istuin yksin Seinäjoelle asti, ja sen jälkee tuli nainen mun viereen. Sit oli pakko ottaa laukku jalkojen väliin, paino tuli mun jalan päälle nii se jäi sinne alle ja sattu vaan vähän ja reidet veny uusiin ulottuvuuksiin. Edessä oleva nainen piti omaa istuinta nii alhaalla että piti sanoa, anteeksi mutta voisitko nostaa sun istuimen pystyyn. Se nainen ei selvästikkään hyväksyny mun kysymystä vaan näytti nyrpeää naamaa. Sillon tuli ahistus ja soitin Jempulle :D Valitin varmaa aika kovaäänisesti mun tilanteesta ja sen jälkee mun vieressä oleva nainen kysy muilta "Kenen tuo iso rinkka on tuossa alhaalla? Voisko sen mitenkää siirtää ylös jotta tän matkalaukun sais sinne?" Nolona sit siirsin mun laukun sinne mutta kiitin monesti sitä naista. Pvän korppikotka täytyy sanoa, ja laamapalkinto meni sille naiselle joka katto mua murhaavasti :D

Onko sulla huonoja kokemuksia junassa tai jossai muussa kulkuvälineessä? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)